Tuesday, October 31, 2017

ISTANBULDA ​ TİYATRO MEVSİMİ 🎭


TİYATRO MEVSİMİ 🎭🤹‍♂️
🔶Yeni sezonunun açilmasiyla beraber yine elimden geldigince yeni oyunlari izlemeye 
ve sizlerle paylasmaya calisacagim.
🔶 Sizlerde gittiginiz oyunlarla ilgili fikirlerinizi ve önerilerinizi her zaman bana yazabilirsiniz.
🔶2016-2017 sezonu boyunca ne mutlu bana ki tiyatroya gidebilecek cok vakit bulabildim. 🎭🎭
Kimi oyunlari cok begendim,kimisini begendim, kimisi orta karar, kimisinide hic begenmedim.
🔶 Tum eserlere,oyunculara ve emegi gecenlere saygi duyarak begendigim ve begenmedigim 
oyunlarin listesi🎭🎭


🔶 işaretlerin anlamlari:
“ ⭐️ “ koyduklarim en cok begendiklerim, yeni sezonda da oynanan ve sizlerin de mutlaka 
izlemenizi tavsiye ettiklerimdir.
“👍” koyduklarim begendiklerim.
“👎🏻” koyduklarim begenmediklerim.
“🤜” koyduklarim orta karar.

Gectigimiz sezon Gittigim oyunlar
•En kisa gecenin ruyasi (moda sahnesi)⭐️
•Bir delinin hatira defteri(erdal besikcioglu)⭐️
•Pencere (haluk bilginer)⭐️
•Hansel&gratelin oteki hikayesi(oyun atölyesi)⭐️
•Yetersiz bakiye⭐️
•İki bekar(emre kinay)⭐️
•Ödünç yaşamlar⭐️

•39 basamak 👍
•Alevli günler👍
•Yatakodasi diyaloglari👍
•Yoldan cikan oyun(sarp apak)👍
•Hosgeldin boyaci (erdal ozyagcilar)👍
•Tesir (salih bademci)👍

•Hizmetçiler 🤜
•Seni seviyorum mukemmelsin simdi degis🤜

•Müfettis👎🏻
•Ahududu👎🏻
•Hadi oldursene canikom👎🏻
•İsimsiz yildiz (tuba unsal) 👎🏻
•Gülünç karanlik 👎🏻

No comments:

Post a Comment